ברוכים הבאים
נמצאו 8 משרות
חולמ/ת על קריירה בתחום הביטוח ?!
לחברת ביטוח מובילה באזור המרכז דרוש/ה נציג/ת קשרי לקוחות למוקד פנסיה.
התפקיד כולל: שירות לקוחות טלפוני בנושא הפנסיה והגמל – שיחות נכנסות בלבד .
מרבית השיחות הן בנושא לקיחת הלוואה על חשבון הקרן, פדיונות, דמי ניהול וניודים.
קליטה ישירה כעובד/ת חברה
דרישות התפקיד
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים
או פטור מהקורסים: כלכלה, מימון, סטטיסטיקה וחשבונאות-יתרון
בגרות מלאה - חובה
מכוונת לקריירה בתחום הביטוח
מכוונת פיננסית.
נכונות לעבודה במשרה מלאה + ש``נ
שפה רהוטה, רמה אישית גבוה.
תיאור התפקיד :
מענה בקו שיחות נכנסות למתן שירות ומכירה למבוטחים , הוצאת שיחות לחידושים
הפקת פוליסות חדשות וחידושים בכל חברות הביטוח , החלפות ושינויים בכל חברת הביטוח
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
מכירות וחידושי רכב מסוכנות ביטוח- חובה.
ניסיון מסוכנות כלומר שיודע למכור ביטוחי רכב של
כמה חברות ביטוח - חובה
סבלנות
יכולת עבודה מול מחשב
לסוכנות ביטוח מובילה דרוש/ה רפרנט/ית תביעות.
התפקיד כולל: ניהול תיק תביעה מתחילתו ועד סופו.
קשר מול לקוחות הסוכנות, מוסכים, שמאים וחברות הביטוח.
אחריות על חווית השירות למבוטח מרמת פתיחת התביעה וקבלת החלטות עד רמת העדכונים השוטפים ואופן ביצועם.
טיפול בתביעות בהתאם ליעדים שהוגדרו ע``י מנהל המחלקה.
עדכון יזום ללקוחות התביעות.
ביצוע מעקבים אחר התקדמות התיק.
ניהול ממשק עבודה תקין מול גורמים רלוונטים חיצוניים ופנימיים.
משרה מלאה.
דרישות התפקיד
ניסיון קודם ביישוב תביעות בתחום ביטוח רכב/ דירה – חובה
ניסיון כמסלק/ת או רפרנט/ית תביעות בתחום ביטוח חיים/פנסיה– יתרון.
ניסיון במענה לסטטוס תביעות ודיווח ראשוני – יתרון.
יחסי אנוש מעולים, אוריינטציה שירותית ונכונות לעבודה מאומצת.
טובים.
לחברת ביטוח מובילה בפתח תקווה דרושים/ות רפרנט/ית אשר שייך למחלקת האשראי. מהות התפקיד: מיון בקשות לקבלת הלוואה, בדיקתן ואישורן בכפוף למודל אשראי, רגולציה ומניעת הונאות. עבודה מול דוחות אשראי, בנקים
עבודה עם ממשקים פנים/ חוץ ארגוניים ולקוחות קצה. עבודת צוות מאתגרת ודינאמית בסביבה ממוחשבת הכוללת עמידה ביעדים.
קליטה לחברה מהיום הראשון.
דרישות התפקיד
ניסיון מוכח במוקדי שירות/ מכירה- חובה
יכולת עבודה בסביבה אינטנסיבית ומרובת משימות- חובה
עובדי בנקים/ חברות פיננסיות- יתרון משמעותי
אסרטיביות ויכולת קבלת החלטות במצבי לחץ.
מוטיבציה גבוהה.
לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה רפרנט/ית תביעות מקיף
תיאור התפקיד :
ניהול וטיפול תביעות רכב צד ג` מא`-ת`, התנהלות מרובת ממשקים מול סוכנים, מוסכים, עורכי דין, שמאים, חוקרים וכו
בנוסף התפקיד כולל עבודה מול גורמים פנים ארגוניים כגון מחלקת הגביה, מחלקת החיתום ועוד.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
דרישות התפקיד:
אסרטיביות
יכולת קבלת החלטות
יכולת עבודה תחת לחץ
סדר, ארגון ויכולת ירידה לפרטים
עצמאות, אחריות ומחויבות
לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה רפרנט/ית בקרה. תיאור התפקיד :
מענה טלפוני אל מול סוכני החברה ומענה פנים ארגוני למחלקות החברה.
עבודה במחלקת בקרה בתפקיד משולב של מענה טלפוני ובק אופיס. ביצוע בקרת עבר ביטוחי להפקת פוליסות בכל תחומי הרכב בחברה.
אופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
דרישות:
ניסיון בתחום ביטוח אלמנטרי- יתרון
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
מוסר עבודה גבוה
יכולת עבודה תחת לחץ
יכולת למידה, דייקנות וסדר
ידע בסיסי באקסל
לחברה מובילה דרוש/ה נציג/ת שירות ותמיכה.
אופי התפקיד-מענה טלפוני ומיילים ללקוחות החברה. טיפול בבעיות טכניות במערכת המסחר.
הסבר וטיפול בסוגיות מס. הכנת סימולציות מס ומכירה. הפקת דוחות מותאמים אישית.
ביצוע פקודות מכירה בבורסות.
דרישות התפקיד
תודעת שירות גבוהה.
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
יכולת אנליטית וניתוח נתונים.
שליטה באקסל ברמה טובה מאוד ( נוסחאות)- חובה .
לחברת ביטוח מובילה בפ``ת דרושה נהל/ת תיקי לקוחות.
תיאור התפקיד :
עבודה מול נהגי מוניות בתחום ביטוח מוניות בלבד. התפקיד כולל: הצעות מחיר, חידושים, גביה, טיפול באישורי מס, הפקת פוליסיות וטיפול מלא בנהגי מוניות.
משרה מלאה 8.5 שעות א`-ה` עם אופציה לשעון גמיש. עבודה מול חברות הכשרה ושומרהאופציה לקידום מקצועי וקריירה בתחום הביטוח.
עובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
פלפל/ית- מועמדים שידעו להתנהל מול נהגי מוניות
יכולות למידה גבוהות
ניסיון בעבודה מול לקוחות/מבוטחים- יתרון
רמת שירות גבוהה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
מוסר עבודה גבוה