ברוכים הבאים
נמצאו 120 משרות
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מרכיב/ת כסאות לעבודה במחסן. התפקיד כולל אריזת כסאות בניילון, סדר וארגון במחלקה. כולל עבודה פיזית קלה.
. העבודה הינה אריזת כסאות ללקוחות לפני יציאה למשלוח
דרישות התפקיד
נכונות לעבודה מאומצת בעמידה
ניסיון קודם בעבודת מחסן - חובה
לחברת מים מובילה באזור המרכז נציגים/ות מכירות שדרוגים.
התפקיד:
מכירות בשיחות יוצאות בעיקר ללקוחות קיימים בעלי בר מים במטרה להיצע ללקוח לשדרג את המכשיר
שעות פעילות המוקד: 8:20-17:00 + שישי לסירוגין.
קליטה ישירה לארגון כעובד/ת חברה מהיום הראשון
דרישות התפקיד
ניסיון במכירות - יתרון
מוטיבציה גבוה לעבודה ולתפקיד
כושר שכנוע וטיפול בהתנגדויות
אסרטיביות וחוסן אישי
למפעל ביטחוני מוביל בתחומו באזור המרכז דרוש/ה עובד/ת לחומרים מרוכבים.
אופי התפקיד-
ציפוי כרטיסים, הדבקות, סיכוך
עבודה עם משחות מוליכות, עבודה מדויקת
עבודה מול מחשב
עבודה עם פלאגים, קונקטורים, צמות חיווט, כרטיסים אלקטרוניים
דרישות התפקיד
ניסיון בחומרים מרוכבים מעל שנה - חובה
ניסיון בליווח- חובה
ידע בקריאת שרטוטים - חובה
ניסיון במבנאות - יתרון
למערך האמבולטורי דרושים.ות מזכירים.ות למגוון מרפאות. התפקיד כולל:
קבלת קהל, מתן שירות למטופלים.ות, קביעת תורים, הזנת טפסים בתיק הרפואי, קשר עם הצוות הרפואי במרפאה, עבודה מול מערכות שונות.
קליטה כעובד/ת בי``ח מהיום הראשון!
דרישות התפקיד
ניסיון מזכירותי
ניסיון מארגון רפואי- יתרון
נסיון כמזכיר.ה רפואי.ת- יתרון
תעודת מזכירות רפואית- יתרון
שליטה במיומנויות מחשב
ניסיון בעבודה על מערכות נמר, CRM / קמיליון - יתרון
גישה שירותית ברמה גבוהה, יכולת למידה, יכולת עבודה בסביבה דינאמית ולחוצה
מדובר במשרה זמנית - החלפה לחופשת לידה עם אופציה!
טיפול בקלירינג -ביצוע התאמה בין חשבונית לקבלה
טיפול בחובות באופן שוטף
הוצאת דוחות עבור קלירינג וחובות
טיפול בביצוע החזרים כספיים
התנהלות מול מטופלים בנושא חובות
הוצאת תזכורות חוב
מעקב וטיפול במקרי התחשבנות מיוחדים
הוצאות דוחות למנהל הגביה
קשר עם מחלקות רפואיות
בקרת חיובים ויישום בהתאם להנחיות
מתן מענה לגורמי פנים וחוץ בנושא קלירניג חובות והחזרים
דרישות התפקיד
שליטה באקסל ברמת טובה
כושר ביטוי טוב בכתב ובע``פ
אוריינטציה ריאלית - יתרון
הכרה ועבודה במערכת SAP - יתרון
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות
דייקנות, נכונות לעבודה מאומצת ועמידה בלוחות זמנים
התפקיד כולל הכנת ארוחות מגוונות עבור מטופלים.ות, מבקרים וצוותים רפואיים, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של בטיחות תברואתית ואיכות המזון.
דרישות התפקיד
תעודת סוג 1 או 2 (לפחות סוג 1)
ניסיון קודם במטבח מוסדי
עריכת אומדני הכנסות מקופות חולים ומבטחים מוסדיים נוספים
עריכה ובקרת התחשבנות מול קופות חולים, ברמה חודשית ושנתית.
יישום הסכמים במערכות ביה``ח
בקרת רישום הכנסות משירותים רפואיים שניתנו למבוטחי קופות חולים ומבטחים מוסדיים נוספים במערכת פיננסית
ניתוח פעילות, בקרה והכנסות המרכז הרפואי, לרבות הכנת דוחות הכנסות ודיווחם לגורמי פנים וחוץ
טיפול במשימות בלתי צפויות עפ``י דרישת הנהלת ביה``ח
אפיון דוחות במערכות BI.
דרישות התפקיד
תואר ראשון בתחום כלכלי (מנהל עסקים, מנהל מערכות בריאות, כלכלה או תעשייה וניהול)
ניסיון של שנתיים ומעלה בתפקיד בארגון או בתפקיד פיננסי דומה (דגש על עבודה מול דטאות בהיקפים גדולים)
ניסיון בהכנת דוחות כלכליים וניתוחם
הכרת תוכנות אופיס ודגש על אקסל ברמה גבוהה- טבלאות פיווט ווילוקאפ
ניהול אדמיניסטרטיבי של העבודה בחדר ניתוח - השתתפות בתפעול, שיבוץ ותכנון העבודה של מערך ההרדמה בחדר ניתוח.
מתן סיוע אדמיניטרטיבי לצוות הרפואי ולצוות הסיעודי במשך שעות הפעילות.
תפעול הממשק בין מערך חדרי הניתוח וההרדמה למחלקות השונות ויחידות המטה של ביה``ח, עפ``י המשימות הנדרשות.
דרישות התפקיד
שנתיים ניסיון אדמיניסטרטיבי + מתן שירות - חובה
ניסיון בתחום הרפואה / מזכירות רפואית.
ניסיון בתפקיד דומה במחלקות אשפוז בביה``ח - יתרון
הכרות עם התפעול היומיומי של חדר ניתוח - יתרון
ידע וניסיון בעבודה עם אקסל, וורד, גוגל דרייב
ניסיון עם מערכות ביה``ח כגון קמיליון, נמ``ר - יתרון
ביצוע בדיקות דימות ע``פ הנחיות המרכז הרפואי, נהלי משרד הבריאות, בטיחות קרינה וכו`.
הכנת נבדקים ומכשור, לביצוע הבדיקה בהתאם לסוג הבדיקה/צלום.
בדיקת תקינות המכשיר ודווח לממונה על תקלות.
מלוי תפקיד בשעת חרום ע``פ נהלי המכון והנחיית הנהלת בית בחולים.
**פוטנציאל השתכרות גבוה ותנאים מצוינים למתאימים**
דרישות התפקיד
תואר ראשון בתחום הדימות
תעודת הסמכה מבית-הספר לרנטגנאות
ידיעת השפה העברית, ידיעת השפה האנגלית כדי קריאה וכתיבה של ספרות מקצועית
תודעת שרות, יחסי אנוש ועבודה בצוות
הכרת שימוש במערכות מידע ממוחשבות
נציגות שירות ומכירה
שיחות יוצאות לאיתור לקוחות פוטנציאלים ותיאום פגישות
ביצוע מעקב אחר לקוחות מתעניינים.
אופציה להסעות למועמדות שמתגוררות באלעד
שכר : שכר התחלתי של 34.32 שקלים + עליית שכר כל שלושה חודשים בהמלצת מנהל +בונוסים+מענקי קליטה גבוהים+מענקי התמדה שווים
דרישות התפקיד
זמינות מיידית
ורבליות, כישורי מחשב בסיסיים
ניסיון במכירות - יתרון!
חברת ``מגן מומחים`` העוסקת במימוש זכויות רפואיות דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות
ליווי הלקוח בכל תהליך הטיפול בתביעה,
הכולל: תשאול והכוונה מקצועית, מילוי ואיתור טפסים ומסמכים, בניית תיק תביעה והגשתו לחברת הביטוח, בירור וקידום הטיפול באופן מיטבי ומתן עדכון ללקוח עד לקבלת ההחלטה.
דרישות התפקיד
-אין צורך בניסיון קודם- הכשרה מלאה למתאימות על חשבון החברה!
רצון ללמידה, התפתחות מקצועית ורכישת מקצוע
תודעת שירות גבוהה
אחריות אישית
עבודת תחת לחץ -טיפול בריבוי משימות
יכולת הבעה בכתב ובע``פ
סימול המידע הרפואי עפ``י קוד בינלאומי בהתאם להנחיות משרד הבריאות במגוון היבטים ביניהם: גביה והתחשבנות , סטטיסטיקה ומחקר , ביצוע בקרת איכות ושלמות הרשומה הרפואית , עבודה מול צוותים רפואיים
ומעקב אחר ביצוע הנחיות בכפוף לרגולציה
**המשך דרישות - כישורים נדרשים:
יחסי אנוש טובים ועבודה בצוות,יכולת למידה באופן עצמאי,שמירה על דיסקרטיות,ראש גדול
סדר וארגון,אחריות,מוסר עבודה גבוה
יכולת עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות
ניסיון בתיאום מחקר או סיעוד- יתרון משמעותי
ידע במחשבים : היכרות עם מערכות מידע רפואיות כגון: קמיליון,נמר,תוכנות אופיס, CRM
דרישות התפקיד
תעודת מזכירות רפואית/תואר ראשון - חובה
אנגלית ברמה טובה, בעיקר הבנת מונחים רפואיים באנגלית - קריאה והבנה(ללא דיבור)
ניסיון בתיעוד רפואי , קידוד שירותים רפואיים והכרת ספר 9ICD - יתרון
בוגר/ת קורס רשמים רפואיים (סימול וקידוד האבחנות בחסות משרד הבריאות)- יתרון משמעותי
ניהול פרויקטי בינוי בהיקפים משתנים משלב הפרוגראמה ועד המסירה
הובלת צוותי תכנון והכנת תוצרים לביצוע
ניהול מו``מ טכני וכספי עם קבלנים וספקים
ניהול ותיאום של קבלנים וספקים לרבות בקרת איכות הביצוע ובקרה כספית ולוחות זמנים
בקרה על בטיחות העבודה במהלך הביצוע
תיאום עבודות הבינוי והרכש הנלווה עם גורמים רפואיים ותפעוליים בבית החולים
דרישות התפקיד
מהנדס/ת אזרחי/ת/ אדריכל/ית הרשום/ה בפנקס המהנדסים והאדריכלים עם 3 שנות ניסיון לפחות בניהול פרויקטים/פיקוח
הנדסאי/ת בנין/אדריכלות עם 5 שנות ניסיון לפחות בניהול פרויקטים/ פיקוח
בעלי/ות ניסיון במוסדות רפואיים, תעשיית התרופות, מעבדות וכד`- יתרון משמעותי
יכולת ניהול מו``מ טכני וכספי- חובה
הכנת הדוחות הכספיים הרבעוניים והשנתיים לרבות דוחות מס של התאגיד והחברות הבנות
הכנת דיווחים מורכבים לגורמים ניהוליים
הכנת דיווחים למשרדי הממשלה והרשויות השונים
בקרות שוטפות על רישומים חשבונאיים
ניתוחים אנליטיים שונים
קליטת ממשקים ובדיקת תקינותם ובניית ממשקים חדשים ככל שנדרש
אחריות על תהליכי גביית חובות וקשר ישיר עם לקוחות גדולים ובעיתיים
ייזום ייעול תהליכי עבודה וליווי המחלקות השונות,מעקב אחר ביצוע משימות של תוכניות עבודה
ייזום ייעול תהליכי עבודה וליווי המחלקות השונות
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש.
דרישות התפקיד
תואר ראשון בחשבונאות - חובה
רו``ח מוסמך/ת בעל/ת נסיון של שנתיים לפחות - חובה
נסיון באיחוד דוחות כספיים-חובה
ניסיון ממשרד רו``ח ביג 4 והיכרות עם מערכת הבריאות-יתרון
ניסיון ניהולי-יתרון
שליטה גבוהה באקסל לרבות VLOOLUP,PIVOT וטבלאות ציר
אחריות,יסודיות ומוטיבציה גבוהה,יכולת התמודדות עם עומס משימות
מענה טלפוני, מענה למיילים.
ליווי וסיוע להריוניות המעוניינות בקורסים/סיורים/פעילויות של המועדון.
ביצוע חיובים ותגמולים במערכת ממוחשבת של בית החולים.
השתתפות בכנסים פרונטליים של בית החולים.
סיכומים חודשיים של הפעילויות והעברת דו``חות.
עבודה במערכות CRM - , צ`אטים, נמר.
ניהול ורישום לפעילויות, תפעול מרפאת איתך ומרפאת רפואה משלימה - רישום, גבייה ניהול רשימות המתנה, קבלה לקליניקה וניהול וטפסי 17.
דרישות התפקיד
ניסיון בשירות לקוחות פרונטלי-חובה!
אנגלית ברמה טובה
ניסיון בתפקיד דומה בתחום השיווק או הבריאות - יתרון.
כושר ביטוי מצוין בע``פ, אדיבות ושרירותיות, יכולת לעבוד בצוות, יחסי אנוש מעולים, ראש גדול, אנרגיה חיובית, תקתקנות, שליטה בתוכנות מחשב בסיסיות, קליטה מהירה ויכולת למידה טובה
לחברה ממתמחה במימוש זכויות רפואיות דרוש/ה נציג/ת תיאום פגישות למוקד הטלפוני בפארק אפק בראש העין.
תיאור התפקיד: שיחות יוצאות במטרה לאתר לקוחות פוטנציאלים לחברה ולתאם להם פגישה עם נציג שטח.
שעות עבודה: א`-ה` 08:30-15:15 ללא ימי שישי.
קורס: הכשרה של שבוע.
שכר: 34.32 ש``ח לשעה + מודל בונוסים.
אווירה משפחתית, מתנות בחגים, מענקי התמדה.
דרישות התפקיד
ניסיון בעבודה מוקדית - יתרון
כושר ביטוי גבוה
יכולת מכירה
תעוזה וכושר שכנוע
חוסן נפשי
ידע בתפעול מערכות מחשב
לחברת השכלה מובילה בארץ דרושים/ות יועצי/ות לימודים טלפוניים!
התפקיד כולל:
ביצוע תהליך ייעוץ ומכירה טלפוני לתלמידים המתעניינים בקורסים השונים.
עבודה על לידים קרים!
קליטה ישירה לחברה!
דרישות התפקיד
מוטיבציה ורעב למכירות והצלחה – חובה
ניסיון במכירות – יתרון
ניסיון ממוקד מכירות - יתרון
יכולת ביטוי גבוהה
אחריות ומסירות
מענה טלפוני במרכז מידע ותיאום למרפאות החוץ וחלק מהמכונים של ביה``ח. הקפדה על תשאול המטופלים במעמד זימון התור על מנת שיקבע התור המתאים למכון \ מרפאה מתאימים.
ביצוע שיחות יזומות בנושא דחיית\שינוי מועד לבדיקה בביה``ח. יפול בפניות שירות ממיון\אשפוז ומאתר האינטרנט של ביה``ח, טיפול בפקסים.
דרישות התפקיד
תעודת מזכירות רפואית - יתרון
ניסיון במוקד טלפוני רפואי
אוריינטציה טובה בסביבה ממוחשבת (עבודה עם 5 תוכנות במקביל).
ניסיון במוקד טלפוני של מוקד רפואי כלשהו
שליטה בשפות נוספות- אנגלית , רוסית, ערבית- יתרון.